Slunečnicové semínko

Slunečnicové semínko

Slunečnicová semínka jsou jedním z nejbohatších zdrojů vitamínu E a vitamínu B1 a skvělým zdrojem rostlinných bílkovin. Obsahují vysoké množství hořčíku, selenu, zinku, železa, vápníku a fosforu. Jsou jedním z nejvhodnějších zdrojů kyseliny listové, která je nezbytná pro fungování lidského organismu, zejména pro růst a obnovu buněk, nervovou soustavu a tvorbu červených krvinek.

Slunečnicová semínka se hodí do teplé i studené kuchyně. Přidejte je do cereální snídaně či jogurtu, do pomazánek na chleba i do sladkých jídel. Neměly by chybět také v zeleninových salátech, kde zvýší vstřebatelnost v tucích rozpustných vitaminů. Můžete je také upravit rychlým osmahnutím, pak budou sice chutnější, ale zároveň tak ztratí část prospěšných látek.

Tagy: 
Chcete proniknout do tajů rostlinné stravy? Neumíte správně dochucovat? Vaříte dokola stále ty stejné recepty? Přijďte ochutnat nové suroviny, chutě i lidi na kurz veganského vaření.
inzerce - econea - eshop pro každodenní hrdiny