Veganské recepty s amarantem

Amarant neboli laskavec vyniká absencí lepku, množstvím kvalitních bílkovin, minerálů a vitaminů. Uvařený je spíše lepivější a spíše než příloha se tak hodí především do kaší, jako zavářka do polévek nebo jako pojivo do rostlinných burgerů.

Amarantová kaše s goji a chia semínky

Amarantová kaše s goji a chia semínky

03. 06. 2018   napsal/a: Pavel Ovesný | rubrika:

Amarant skvělým zdrojem železa, obsahuje také vápník, hořčík, fosfor, mangan a měď, vitaminy skupiny B a vitamin E, omega 3 mastné kyseliny a také 15 – 18% bílkovin s kompletním spektrem esenciálních … více

Cuketové placky

Cuketové placky

05. 02. 2018   napsal/a: Michaela Pavlíková | rubrika:

Jak na cukeťáky? Na hrubém struhadle jsem postrouhala dvě menší cukety, osolila je půl lžičkou soli, přidala koření (1/2 lžičky mletého koriandru, 1/2 lžičky mletého kmínu a jeden strouhaný česnek) a přidala … více

 

Pořiďte si amarant a quinou online ještě dnes a připravte si z něj kaši, salát nebo chutné rizoto.

E-mailový oběžník Vegmania

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty podle ročních období do vaší pošty? Věnujte mi e-mail a já vám 1 - 2x do měsíce napíšu. Nechcete kupovat zajíce v pytli? Pak se nejdříve podívejte se, jaké e-maily můžete očekávat.

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty do vaší pošty?