Wakame

Wakame

Výraznější chuť má další z hnědých řas, wakame, jenž je spolu s nori pilířem japonského jídelníčku. Roste až okolo 10 metrů pod hladinou a sklízí se pomocí dlouhých háků. Má vysoký obsah hořčíku, jódu, vápníku, železa a sodíku.

Jíst se může i syrová, např. v salátech, stačí ji zhruba na půl hodiny namočit do vody. Vodu pak rozhodně nevylévejte, ale použijte pro další kulinářské úpravy. Hodí se i do polévek, luštěninových či obilovinových jídel.

Tagy: 
Chcete proniknout do tajů rostlinné stravy? Neumíte správně dochucovat? Vaříte dokola stále ty stejné recepty? Přijďte ochutnat nové suroviny, chutě i lidi na kurz veganského vaření.

E-mailový oběžník Vegmania

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty podle ročních období do vaší pošty? Věnujte mi e-mail a já vám 1 - 2x do měsíce napíšu. Nechcete kupovat zajíce v pytli? Pak se nejdříve podívejte se, jaké e-maily můžete očekávat.

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty do vaší pošty?