Wakame

Wakame

Výraznější chuť má další z hnědých řas, wakame, jenž je spolu s nori pilířem japonského jídelníčku. Roste až okolo 10 metrů pod hladinou a sklízí se pomocí dlouhých háků. Má vysoký obsah hořčíku, jódu, vápníku, železa a sodíku.

Jíst se může i syrová, např. v salátech, stačí ji zhruba na půl hodiny namočit do vody. Vodu pak rozhodně nevylévejte, ale použijte pro další kulinářské úpravy. Hodí se i do polévek, luštěninových či obilovinových jídel.

Tagy: 
Autor článku
Jmenuju se Pavel Ovesný a veganství se věnuju od roku 2007. Na živém online kurzu Veganství pro zelenáče vás za 3 hodiny naučím potřebnou teorii i praktické postupy, jak na rostlinnou stravu. Dozvíte se alternativách masa a mléka, luštěninách, zelenině, dochucování, klíčení a mnohém další. Kurz můžete sledovat z pohodlí domova a přímo se ptát na kameru. Zjistěte víc

E-mailový oběžník Vegmania

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty podle ročních období do vaší pošty? Věnujte mi e-mail a já vám 1 - 2x do měsíce napíšu. Nechcete kupovat zajíce v pytli? Pak se nejdříve podívejte se, jaké e-maily můžete očekávat.

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty do vaší pošty?