Robi

robi

Robi (neboli ROstliná lkovina) patří společně se seitanem a Klasem mezi alternativy masa na bázi obilovin. Robi obsahuje okolo 20 procent bílkovin, minimum tuku, málo sacharidů, je zcela bez cholesterolu a při výrobě se nepoužívají konzervanty. Energickou hodnotou je srovnatelné s kuřecím masem. K dostání je ve formě plátků, nudliček, sekané a řady hotových výrobků (karbanátky, řízky, pomazánky...).

Z Robi je možné udělat prakticky cokoliv - od pikantních steaků přes veganské varianty asijských a mexických jídel po použití do omáček či guláš. Robi je vhodné před vlastní přípravou alespoň trochu dochutit, mnohdy stačí jen na pár minut marinovat v sójové omáčce. V létě je také oceníte na grilu. Pár receptů najdete dole pod článkem.

Tagy: 
Chcete proniknout do tajů rostlinné stravy? Neumíte správně dochucovat? Vaříte dokola stále ty stejné recepty? Přijďte ochutnat nové suroviny, chutě i lidi na kurz veganského vaření.

Ze stejné rubriky

E-mailový oběžník Vegmania

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty podle ročních období do vaší pošty? Věnujte mi e-mail a já vám 1 - 2x do měsíce napíšu. Nechcete kupovat zajíce v pytli? Pak se nejdříve podívejte se, jaké e-maily můžete očekávat.

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty do vaší pošty?