Kiwi

Kiwi

Obsah 300 – 500 mg vitaminu C ve 100 g dělá z kiwi krále mezi v obsahu tohoto antioxidantu. V kombinaci s hořčíkem podporuje kiwi látkovou výměnu, zpevňuje cévy a žíly, posiluje imunitní systém a zlepšuje vidění. Obsahuje také vitamin E, vitaminy řady B, z minerálů drasík, fosfor, vápník a hořčík.

Některé zdroje uvádějí, že kiwi není nutné loupat, stačí je umýt a sníst podobně jako jablko. Plody kiwi je při nákupu dobré lehce ohmatat. Příliš tvrdé kiwi je ještě nezralé, málo šťavnaté a kyselejší, je ale možné jej nechat doma dozrát při pokojové teplotě.

Tagy:
kiwi
publikováno: 26. 12. 2012   napsal/a: redakce
Vaříte dokola stále stejné recepty? Pronikněte do tajů rostlinné stravy. Přijďte ochutnat nové suroviny a chutě na kurzy veganského vaření. Vybrat si můžete Veganské vaření - seitan, tempeh a spol. či kurz o luštěninách. Poukaz na kurzy můžete koupit také jako dárek. Kurzy se konají o víkendech v domáckém prostředí v Řevnicích u Prahy. Zjistěte víc

E-mailový oběžník Vegmania

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty podle ročních období do vaší pošty? Věnujte mi e-mail a já vám 1 - 2x do měsíce napíšu. Nechcete kupovat zajíce v pytli? Pak se nejdříve podívejte se, jaké e-maily můžete očekávat.

Chcete dostávat užitečné tipy a triky z rostlinné kuchyně nebo tématické recepty do vaší pošty?